Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 429-439 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9
Moderný marketing a marketingový mix. Charakteristika, úlohy, funkcie a významnosť komunikačnej politiky ako nástroj predaja. Ciele, ktoré sleduje komunikačná politika podniku. Nástroje komunikačnej politiky v oblasti podpory predaja. Potrebu využívania internetu podnikmi v modernom marketingovom prostredí.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00510-004, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
371.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.