Inovácie a inovačný potenciál v podmienkach nových manažérskych trendov. S. 11-18. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021 / Tóth Miroslav ; Majtán Štefan. ISBN 978-80-7556-084-1
Vyhodnotenie aplikácie metód riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch. Definovanie základných pojmov a princípov riadenia vzťahov so zákazníkmi a výhody a nevýhody tejto metódy. Využitie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v praxi.
Public work category
Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
References
(3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00077-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
460.9 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.