Implementácia sociálnych médií v procesoch riadenia IT služieb (ITSM)
Author info
Benita Beláňová, Anna Hamranová
Author
Beláňová Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
Co-authors
Hamranová Anna EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
Source document
Innovation Management and Information Technology Impact on Global Economy in the Era of Pandemic : Proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference. Pp. 2277-2285 online. - Norristown : International Business Information Management Association (IBIMA), 2021 ; 37th International Business Information Management Association Conference. ISBN 978-0-9998551-6-4
Úloha ľudského faktora pri riadení IT služieb (IT service management – ITSM) v oblasti komunikácie a využívania sociálnych médií. Prístup firiem k využívaniu sociálnych médií v pracovnom procese na základe vytvoreného modelu a výsledkov dotazníkového prieskumu v slovenských podnikoch spracovaných pomocou deskriptívnej štatistiky a klastrovej analýzy. Používanie sociálnych médií u zamestnancov na pracovnú či neformálnu komunikáciu vo firmách pôsobiacich na Slovensku. Podpora vrcholového manažmentu, úroveň získaných skúseností a kvalita získaných informácií na základe informácií zo sociálnych médií. Používanie sociálnych médií v spoločnostiach rôznych veľkostných kategórií. Názory respondentov ohľadom využívania sociálnych médií v spoločnostiach.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
References
(2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00159-002, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
243.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.