Úlohy riadenia IT služieb (ITSM) v procese digitálnej transformácie
Author info
Jana Filanová, Anna Hamranová, Anikó Töröková
Author
Filanová Jana EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
Co-authors
Hamranová Anna EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
Töröková Anikó EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
Source document
Innovation Management and Information Technology Impact on Global Economy in the Era of Pandemic : Proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference. Pp. 2222-2229 online. - Norristown : International Business Information Management Association (IBIMA), 2021 ; 37th International Business Information Management Association Conference. ISBN 978-0-9998551-6-4
Digitálna transformácia podnikov vo vzťahu k riadeniu IT služieb (IT service management – ITSM). Špecifikácia obchodných oblastí dôležitých pri digitálnej transformácii podnikov a návrh modelu úloh potrebných riešiť v rámci riadenia IT služieb v každej špecifikovanej oblasti. Model úloh riadenia IT služieb v digitálnej transformácii identifikujúci hlavné úlohy riadenia IT služieb v každej oblasti digitálnej transformácie: stratégia digitálneho podnikania, implementácia pilotných projektov, vedomosti a zručnosti, analýza údajov, inovácia obchodných procesov a digitálny prístup k ekosystémom. Navrhnutý model, dynamicky sa rozvíjajúci v súlade s vývojom informačných technológií, ako pomoc pre podniky zorientovať sa v problematike digitálnej transformácie a pripraviť sa na potrebné oblasti v procese digitálnej transformácie.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
References
(1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00159-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
646.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.