1. Selection of Tool for Global Literacy Assessment
SYS | 0288536 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240502083922.9 | |
014 | $a 000833537700008 $2 WOS | |
035 | $a 524588 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20221102a2022łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng $d eng |
102 | $a CZ | |
200 | 1- | $a Selection of Tool for Global Literacy Assessment $f Aneta Bobenič Hintošová, Michaela Bruothová |
301 | $a KEGA 026EU-4/2021 | |
321 | $a Registrovaný: Web of Science | |
330 | $a Globálna gramotnosť sa zvyčajne spája so znalosťami o súčasných politických, ekonomických a sociálnych otázkach, čo umožňuje jednotlivcom plniť si svoju úlohu aktívnych globálnych občanov. V existujúcej literatúre možno nájsť niekoľko prístupov na hodnotenie globálnej gramotnosti alebo globálnej kompetencie. Cieľom tohto príspevku je poskytnúť kritické obsahové porovnanie vybraných prístupov k hodnoteniu globálnej kompetencie/gramotnosti a vybrať vhodný nástroj, najmä na použitie v kontexte vysokoškolského vzdelávania. Výber prebieha na základe viackriteriálneho rozhodovacieho prístupu, a to analytického hierarchického procesu. Ďalej sa diskutuje o možných modifikáciách zvoleného nástroja. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0286902 $1 011 $a 2464-6733 $1 200 1 $a AD ALTA $b elektronický zdroj $e Journal of Interdisciplinary Research $v Vol. 12, no. 1 (2022), pp. 56-59 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2022 |
541 | 1- | $a Výber nástroja na hodnotenie globálnej gramotnosti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0011430 $a gramotnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0014519 $a Bobenič Hintošová $b Aneta $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra obchodného podnikania PHF |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0021871 $a Bruothová $b Michaela $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra obchodného podnikania PHF |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20221102 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |