Strengthening the Position of Institutionalized Sustainable Development and Inclusion by Supporting Agenda 2030 Research and Education and Inclusive Diversity Behavior : Proceedings of Scientific Papers : KEGA 019EU-4/2022, No. I. Pp. 6-17. - Brno : Masaryk University, 2022 / Tarišková Natália ; Suchánek Petr ; Ochotnický Pavol. ISBN 978-80-280-0182-7
Univerzity zohrávajú kľúčovú úlohu pri dosahovaní Agendy 2030 s cieľmi trvalo udržateľného rozvoja. Univerzity vytvárajú a zdieľajú poznatky založené na výskume s cieľom zvýšiť povedomie verejnosti a obhajovať udržateľné postupy. Vytváranie a uplatňovanie inovatívnych postupov, šírenie vedomostí a nový model vzdelávania nie je ľahká úloha, ale je čoraz nevyhnutnejšia pre súčasný kontext, ktorý si vyžaduje naliehavé a efektívne zmeny trvalo udržateľného rozvoja. Cieľom tohto článku je navrhnúť nový model implementácie udržateľnosti do univerzitnej stratégie.
Public work category
Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00751-002, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
630.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.