Informačné technológie v znalostnej spoločnosti : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. 5-16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Bednarčíková Diana ; Bolek Vladimír ; Romanová Terézia ; Ševčík Jakub. ISBN 978-80-225-5004-8
Gamifikácia založená na umelej inteligencii (AI) našla ideálne uplatnenie vo vypĺňaní medzery a zlepšovaní náborových a výberových procesov uchádzačov. S nedávnym vývojom sa úloha gamifikácie poháňanej AI v celkových manažérskych procesoch, najmä pri nábore a výbere, ukázala ako aktuálna a trendová. Gamifikácia poháňaná umelou inteligenciou ako účinný nástroj na riešenie problémov, ktorým čelí proces náboru a výberu uchádzačov, sa v mnohých otázkach javí ako protichodná. V našom článku sme na základe rešerše literatúry identifikovali, študovali a analyzovali výhody a nevýhody používania gamifikačného náboru a výberu uchádzačov pomocou AI. Náš výskum sa zaoberá identifikáciou a skúmaním výhod a nevýhod gamifikácie poháňanej AI implementovanej do procesu náboru a výberu.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00760-002, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
345.9 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.