Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 45-56. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081
Dnes už niet pochýb o tom, že neuromarketing ponúka široké spektrum svojich nástrojov, pomocou ktorých môžu marketéri nastaviť efektívne marketingové kampane a optimalizovať náklady podnikateľov v súkromnom sektore, ako aj náklady v štátnom sektore, ktoré súvisia s tzv. politická agenda rôznych subjektov – či už predstaviteľov vlády, politických strán alebo rôznych kandidátov uchádzajúcich sa o verejné funkcie. Ambíciou tohto príspevku je poukázať na možnosti eye-trackingu pri hodnotení vizuálov politických kampaní a na základe týchto skutočností popísať rozdiely medzi pohlavím respondentov a ich vnímaním marketingových vizuálov v prezidentskej kampani. Súčasťou tohto príspevku je aj hodnotenie aktuálnej kampane prezidentky Zuzany Čaputovej v prezidentských voľbách SR 2019.
Public work category
Scientific titles in home not carented magazines and other year-books