1. Economic Policy to Support Lifelong Learning System Development & SDG4 Achievement: Bibliometric Analysis
Title | Economic Policy to Support Lifelong Learning System Development & SDG4 Achievement: Bibliometric Analysis | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Hospodárska politika na podporu vývoja systému celoživotného vzdelávania a dosiahnutie SDG4: bibliometrické analýza | ||||||||
Author info | Kateryna Onopriienko, Kornélia Lovciová, Martina Mateášová, Anzhela Kuznyetsova, Tetiana Vasylieva | ||||||||
Author | Onopriienko Kateryna | ||||||||
Co-authors | Lovciová Kornélia EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI | ||||||||
Mateášová Martina EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI | |||||||||
Kuznyetsova Anzhela | |||||||||
Vasylieva Tetiana | |||||||||
Source document | Knowledge and Performance Management. Vol. 7, no. 1 (2023), pp. 15-28. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 2543-5507 | ||||||||
DOI | 10.21511/kpm.07(1).2023.02 | ||||||||
Note | ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH-101048055. - ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-101085198. - 0123U100114. - 0121U109553. - Registrovaný: Scopus | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Ukraine | ||||||||
Keywords | vzdelávanie celoživotné * vzdelávanie dištančné * rozvoj trvalo udržateľný * politika hospodárska * výskum * analýzy | ||||||||
Annotation | Na stanovenie cieľov hospodárskej politiky je dôležité pochopiť rozdiel medzi vzdelávaním dospelých a celoživotným vzdelávaním a do akej miery výskum v oblasti trvalo udržateľného rozvoja 4 (SDG 4 - Sustainable Development Goal 4) spája celoživotné vzdelávanie a hospodársku politiku. Určenie hlavných smerov pre zdôvodnenie rozvoja systému celoživotného vzdelávania, vrátane dosiahnutia cieľa udržateľného rozvoja 4 (SDG 4). | ||||||||
Public work category | ADM | ||||||||
Registered in | SCOPUS | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E23 00634-001, online | ||||||||
|