Strengthening the Position of Institutionalized Sustainable Development and Inclusion by Supporting Agenda 2030 Research and Education and Inclusive Diversity Behavior : Proceedings of Scientific Papers : KEGA 019EU-4/2022, No. II. Pp. 61-73. - Brno : Masaryk University Press, 2023 / Tarišková Natália ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-280-0481-1
Zakaždým, keď sa začne práca na implementácií nových politík, procesov, pravidiel, modelov do praxe, je tu príležitosť zvážiť globálne pohľady na zmeny v projektovom manažmente a prístupy, používané na realizáciu prínosov a hodnoty z výstupov projektu. Aj implementácia Agendy 2030, predovšetkým jej trvalo udržateľných cieľov do praxe v prostredí univerzít je takým míľníkom. Aj uprostred zmien však stále existujú základné koncepty a konštrukcie, ktoré zostávajú na svojom mieste. Pochopenie, že kolektívne myslenie produkuje holistickejšie riešenia, ako myšlienky jedného jednotlivca, pokračuje. A to, že organizácie, a teda aj univerzity, využívajú projekty, ako prostriedok na poskytovanie jedinečného výsledku, alebo výstupu, trvá.
Public work category
Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00685-006, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
454.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.