1. Nedirektívna humanistická koncepcia vzdelávania a jej využitie v DPŠ
Title | Nedirektívna humanistická koncepcia vzdelávania a jej využitie v DPŠ |
---|---|
Translation | Nondirective humanistic conception of education and its utilization in addicional pedagogical study |
Author info | Eleonóra Černáková, Zlatica Bakošová |
Author | Černáková Eleonóra |
Co-authors | Bakošová Zlatica |
Source document | Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 16, č. 9 (2008), s. 13-15. - Nitra : SlovDidac, 2008. ISSN 1335-003X |
Document kind | schedule of articles from periodics |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
systematics | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Keywords | vyučovanie * študenti * prístup nedirektívny * humanizácia vyučovania |
Annotation | Humanizácia v školstve SR. Pri koncipovaní edukácie je potrebné si uvedomovať a rešpektovať, že vzdelávanie je procesom socializácie a sebaaktualizácie všetkých zainteresovaných. Jednou z možností humanizácie vyučovania je nedirektívny prístup v zmysle P-C-E podľa C. Rogersa. Takéto vyučovanie rozvíja celú osobnosť učiaceho sa a má vplyv aj na vzťahy v študijnej skupine. |
Database | ARTICLES |
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Numbers | 2008: 1-10 + 10 príl. |