1. Konkurencia v odvetví predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu
:HRDLIČKOVÁ, Veronika. Konkurencia v odvetví predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014. Medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3946-3, s. 40-48 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
%copiesx : #b_content#25%#15%#25%#5%File nameSizeTyp prístupu Plný text PDF468.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení