Ekonomika, financie a manažment podniku VIII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-6] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Majtán Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-3941-8
Document kind
schedule of articles from year books
Language
Slovak
Country of Edition
Slovak Republic
systematics
65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
Prepojením preštudovaných názorov a výrokov o tom čo je a čo nie je startup, autorka dospela k záveru, že pre startup sa nedá určiť jednotná a nemenná definícia. Startup môžeme charakterizovať ako podnik, ktorý sa nachádza v počiatočných fázach vývoja. Nie je ani tak dôležité určiť v ktorej presne fáze sa nachádza, skôr je dôležité, že to ešte nie je zrelý podnik. Tiež musí prinášať určitú inováciu, či už nové, inovatívne riešenie existujúceho problému alebo otvára absolútne novú oblasť a odvetvie. Startup nemá zatiaľ presne definovaný podnikateľský model, stále sa nachádza vo fáze hľadania odpovedí vyplývajúcich z podnikateľského modelu.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E14 01877-025, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
233.1 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.