Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. S. 102-108 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3930-2
Priblíženie problematiky športového marketingu a analýza vnímania marketingových aktivít športového klubu HC Slovan Bratislava jeho fanúšikmi. Vytvorenie obrazu vnímania vybraných prvkov marketingového mixu a marketingovej komunikácie športového klubu HC Slovan Bratislava jeho fanúšikmi. Východiská a odporúčania pre ďalšie smerovanie aktivít športového klubu.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E14 01628-013, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
458.7 KB
z IP adresy EU po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.