Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. S. 139-147 CD-ROM. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015 / Aff Jozef ; Nagyová Ľudmila ; Březinová Hana ; Ochrana František ; Nové trendy 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87314-67-8
Značka a jej spojenie so široko používaným pojmom konkurencieschopnosť. Príspevok zisťuje hodnotu a vnímanie značky turistického regiónu Český raj. Výsledky aplikácie metódy BrandAsset Valuator na zistenie hodnoty značky turistického regiónu z pohľadu spotrebiteľa, vďaka ktorej je možné turistické regióny vzájomne porovnávať a rozvádzať úvahy o možnom využití značky a jej hodnoty ako faktora merania konkurencieschopnosti.
Database
ARTICLES
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
539.9 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.