KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose : Conference Proceedings, September, 5-6, 2019, (Olomouc, Česko). Pp. 124-130 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2019 / Talášek Tomáš ; Stoklasa Jan ; Slavíčková Pavla ; KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose Conference. ISBN 978-80-244-5543-3
Vysvetlenie prijatia kognitívneho veku v marketingových stratégiách. Demonštrácia dôležitosti merania kognitívneho veku pri zameraní sa na seniorov v rámci reklamných kampaní. Preukázanie vplyvu kognitívneho veku na postoje a správanie v marketingovej komunikácii. Analýza vplyvu seba-vnímaného veku na spotrebiteľské správanie pri novej značke a vyhľadávaní informácií.
Public work category
Invited reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00456-007, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
392.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.