Characteristics of Selected Sector of the Creative Industries – Publishing
Author info
Miroslav Tóth
Author
Tóth Miroslav EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Source document
Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 584-592 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
Nárast dopytu po produktoch kreatívneho priemyslu, a to konkrétne nakladateľských činností, vyžaduje, aby tieto podniky sústavne inovovali technológiu tvorby produktov (kníh, časopisov, novín a iných tlačovín), prispôsobovali obsah a dizajn aktuálnym požiadavkám zákazníkov, módnym trendom. Súčasne to znamená zvyšovanie kvality a estetiky. Zmapovanie priestorového rozmiestnenia podnikov v rámci samosprávnych krajov Slovenskej republiky a to v oblasti vydávania kníh, novín, časopisov, iných periodík a ostatných nakladateľských činností.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00815-068, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
371.5 KB
from the SEK IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.