1. Goal Setting and KPI Measurement as Tools for Broader Use of Online Gamification
Title | Goal Setting and KPI Measurement as Tools for Broader Use of Online Gamification | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Stanovovanie cieľov a meranie KPI ako nástroje na širšie využitie online gamifikácie | ||||||||
Author | Palenčárová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | ||||||||
Co-authors | Abuladze Lasha EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | ||||||||
Blštáková Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | |||||||||
Source document | EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : COVID-19 Recovery: The Need for Speed : Conference Proceedings; Bratislava, 16 November 2021. Pp. 369-382 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Kuběnková Dana ; Zeman Jakub ; Puškárová Paula ; Augustín Michael ; Badura Peter ; Belkovicsová Daša ; EDAMBA 2021 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4930-1 | ||||||||
DOI | 10.53465/EDAMBA.2021.9788022549301.369-382 | ||||||||
Note | VEGA 1/0412/19 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from year books | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Slovak Republic | ||||||||
Keywords | riadenie ľudských zdrojov * zdroje ľudské * nástroje riadenia * riadenie podľa cieľov * ukazovatele výkonnosti * personalistika * nástroje marketingové * budovanie značky * internet * gamifikácia | ||||||||
Annotation | Využívanie gamifikácie v oblasti ľudských zdrojov, so zameraním na využívanie gamifikácie na prezentáciu novej hodnotovej ponuky zamestnávateľa (employers value proposition, EVP) potenciálnym uchádzačom ako personálny nástroj. Použitie cieľov a kľúčových ukazovateľov výkonnosti (key performance indicator, KPI) pri meraní vplyvu gamifikácie pre vyhodnotenie vplyvu nástroja a ako pomoc pre personalistov zdôvodniť jeho použitie pred vedením podniku aj do budúcnosti. Realizácia výskumu na prípadovej štúdii „Online EVP gamifikácia nemocnice novej generácie“ s dokazovaním, že používanie gamifikácie cieľov a KPI dáva manažmentu odpovede týkajúce sa jej účinnosti a so závermi rozširujúcimi poznatky o meraní účinnosti online gamifikácie. | ||||||||
Public work category | Reports at home scientific conferences | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E22 00138-014, kópia plného textu | ||||||||
|