1. Effect of Education on Ease of Doing Business in Conditions of Innovation Development: Factor Analysis and Multiple Regression
SYS | 0296771 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240502083956.9 | |
014 | $a 001023503400017 $2 WOS | |
017 | 70 | $a 10.21272/mmi.2023.2-19 $2 DOI |
035 | $a 1085659 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20231019a2023łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng |
102 | $a UA | |
200 | 1- | $a Effect of Education on Ease of Doing Business in Conditions of Innovation Development: Factor Analysis and Multiple Regression $f Anastasiia Samoilikova, Valeriia Herasymenko, Anzhela Kuznyetsova, Miloš Tumpach, Martina Ballová, Larisa Savga |
301 | $a 0122U000772 | |
301 | $a 0122U000780 | |
301 | $a VEGA 1/0638/23 | |
321 | $a Registrovaný: Web of Science | |
330 | $a Vzdelávanie urýchľuje zmeny a premeny v spoločenskom živote, ako aj jeden z hlavných faktorov pokroku a rozvoja vo všeobecnosti a podnikania. Článok zdôvodňuje a formalizuje vzťahy medzi ukazovateľmi úrovne vzdelania (berúc do úvahy jeho inovatívny rozvoj) a jednoduchosťou podnikania na základe dôkazov z 28 krajín sveta a údajov Svetovej banky, OSN, Tufts University a Služby spoločnosti Standard & Poor's. Cieľom článku je nájsť indikátory inovatívneho vzdelávania, ktoré najvýraznejšie prispievajú k jednoduchosti podnikania. Na tento účel sa vykonáva kognitívna analýza štatistických údajov a pomocou nástrojov deskriptívnej analýzy sa vytvára štatisticky významný charakteristický priestor ukazovateľov. Kontrola hustoty a smeru vzťahu sa vykonáva výpočtom hodnôt Pearsonových korelačných koeficientov. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0248382 $1 011 $a 2218-4511 $1 011 $a 2227-6718 $1 200 1 $a Marketing and Management of Innovations $v Vol. 14, no. 2 (2023), pp. 208-217 $1 210 $a Sumy $c Sumy State University |
541 | 1- | $a Vplyv vzdelania na jednoduchosť podnikania v podmienkach rozvoja inovácií: faktorová analýza a viacnásobná regresia |
610 | 1- | $a vzdelávanie terciárne |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0037564 $a gramotnosť finančná |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005552 $a rozvoj hospodársky |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0089272 $a Samoilikova $b Anastasiia $4 070 $9 16,7 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0089836 $a Herasymenko $b Valeriia $4 070 $9 16,66 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0089837 $a Kuznyetsova $b Anzhela $4 070 $9 16,66 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*p0048926 $a Tumpach $b Miloš $p EUBFHIKUA $4 070 $9 16,66 $f 1970- $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0073583 $a Ballová $b Martina $p EUBFHIKUA $4 070 $9 16,66 $f 1985- $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0089838 $a Savga $b Larisa $4 070 $9 16,66 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20231019 $g AACR2 |
830 | $a mm-úprava percent pre autorku Samoilikovu na 16,7. | |
T85 | $x existuji fulltexy |