1. Ako úzkosť ovplyvňuje pracovný výkon pedagógov
Title | Ako úzkosť ovplyvňuje pracovný výkon pedagógov : typy,príznaky úzkosti |
---|---|
Author info | Michal Šafránek |
Author | Šafránek Michal |
Source document | Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 18, č. 10 (2023), s. 14-17. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. ISSN 1336-9849 |
Document kind | schedule of articles from periodics |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
Keywords | pedagogika * psychológia * správanie * stresy * zdravie duševné * učitelia * žiaci * výkony pracovné |
Annotation | Príspevok sa zameriava na tému úzkosti v pedagogickej práci učiteľa a poskytuje prehľad typov a príznakov úzkosti, ktoré môžu ovplyvniť výkon učiteľa v rôznych oblastiach edukácie a rozhodovania. Článok rozoberá rôzne typy úzkostných porúch, ako sú separačná úzkosť, panická porucha, selektívny mutizmus, obsedantno-kompulzívna porucha, sociálna úzkostná porucha a iné. Príspevok je určený manažmentom škôl, ktoré sa chcú dozvedieť viac o úzkosti v pedagogickej práci a ako ju rozpoznať u seba, u kolegov a u svojich žiakov. |
Database | ARTICLES |
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Numbers | 2023: 10 |