Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená
Source document
Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. S. 14-18. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023 / Pasiar Ladislav ; Šlosár Rudolf ; Kontšek Ján. ISBN 978-80-225-5113-7
Didaktické hry sú vhodným nástrojom nielen na spestrenie vyučovacieho procesu a zvýšenie motivácie žiakov, ale aj na priblíženie ekonomickej teórie hospodárskej praxi. V príspevku skúmame postoje budúcich učiteľov ekonomických predmetov k tejto vyučovacej metóde a to, aké majú vlastné skúsenosti s ich využitím vo výučbe. Na analyzovanej prieskumnej vzorke 74 aktuálnych študentov doplňujúceho pedagogického štúdia na získanie kvalifikačného predpokladu na vyučovanie ekonomických predmetov sme zistili, že väčšina respondentov má k tejto metóde pozitívny postoj a vidí viaceré významné didaktické dôvody na jej využívanie vo výučbe, a to napriek tomu, že s ňou sami ako žiaci/študenti v týchto predmetoch mali len minimálne skúsenosti. Za potešujúce považujeme, že ich napriek tomu v súlade so svojimi postojmi k tejto metóde výučby sami neskôr vo svojej pedagogickej praxi plánujú využívať.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00684-006, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
272.2 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.