1. Implementácia e-learningu do vyučovacieho procesu
SYS | 0252498 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502074042.6 | |
035 | $a 113731 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20190322d2018łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Implementácia e-learningu do vyučovacieho procesu $f Jana Coroničová Hurajová |
330 | $a Výhody používania počítačom podporovaného vyučovania. E-learnig a blended learning. Zlepšovanie vyučovacích metód v predmete Matematika. Testovanie študentov v dvoch akademických rokoch pri klasickej výuke a výuke obohatenej o nové metódy a trendy v oblasti didaktiky matematiky a kvantitatívnych metód. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0252349 $1 010 $a 978-80-225-4583-9 $1 200 1 $a Zborník príspevkov z workshopu STEP III. $e 8.11.2018, Košice $f editor: Roman Lacko $g recenzenti: Lucia Bednárová, Šárka Vilámová $b elektronický zdroj $v S. 79-83 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM [172 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053542 $a Lacko $b Roman $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0023214 $a Bednárová $b Lucia $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0004653 $a Vilamová $b Šárka $4 675 $1 710 12 $a STEP III. $b Workshop $e Košice, Slovensko $f 8.11.2018 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006551 $a testy didaktické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0058232 $a Coroničová Hurajová $b Jana $p EUBPHFKKM $4 070 $9 100 $f 1986- $T Katedra kvantitatívnych metód PHF |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20190322 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |