Search results

Records found: 81  
Your query: UDC = "^339.133^"
  1. Najdôveryhodnejšie značky slovenských spotrebiteľov. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 33, (2017.
    article

    article

  2. MIKULCOVÁ, Katarína. Pri pití na sezónu nehľadíme. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 1, s. 14-15.
    article

    article

  3. MIKULCOVÁ, Katarína. Prekvapenie! Na sladké sú viac muži. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 1, s. 12-13.
    article

    article

  4. RAŠEVOVÁ, Kristína. Slováci kupujú viac čaju, menej kávy. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, september-október 2015, roč. 5, č. 25, s. 42-44.
    article

    article

  5. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Slováci opäť volili favoritov. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, september-október 2015, roč. 5, č. 25, s. 28-29.
    article

    article

  6. MÔCIKOVÁ, Renata. Generácia "Husákových detí" si rada priplatí za kvalitu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 2, s. 16-17.
    article

    article

  7. KINTLER, Jakub - BILIK, Dominik. Analýza faktorov ovplyvňujúcich dopyt po liekoch na Slovensku. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4077-3, s. 275-281. VEGA 1/0662/15.
    article

    article

  8. FODRANOVÁ, Iveta. Teoretické východiská pre skúmanie slovenských seniorov ako špecifického trhového segmentu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 29, s. 16-23. VEGA 1/0216/14. 1/0216/14, VEGA, Transformácia systému sociálnych služieb pre seniorov v kontexte deinštitualizácie sociálnych služieb v pôsobnosti orgánov miestnej samosprávy.
    article

    article

  9. MATUSIKOVÁ, Lucja. Mezigenerační srovnání nákupních preferencí v kontextu spotřebitelského protekcionismu. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2015. ISSN 1212-415X, 2015, roč. 15, č. 3, s. 43-54.
    article

    article

  10. FENDEKOVÁ, Eleonora. [Dopytové funkcie a trhová rovnováha]. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2014. ISSN 1336-3514, 2014, roč. 12, č. 1, s. 200-201. Recenzia na: Dopytové funkcie a trhová rovnováha / Nora Grisáková ; recenzenti Eleonora Fendeková, Marián Goga. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3620-2.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.