Search results
- MATUŠKA, Daniel. Informácie ako základ. In Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 2001. ISSN 1335-4620, 12.1.2001, č. 2, s. 42.
- BABITZOVÁ, Eva. Jednotná mediálna mena - aktuálny problém slovenského reklamného a mediálneho trhu. In Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. ISSN 1335-0684, 10. júna 1998, roč. 8, č. 24, s. 13A.
- Vybavenosť domácností na Slovensku. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Marec 1998, č. 3, s. 28.
- DUBOVÁ, Zuzana - HAPÁK, Pavel. Jesenné médiá v číslach. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Január 1998, č. 1, s. 40-41.
- COCHEROVÁ, A. Reklama a marketing. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 27. mája 1997, roč. 5, č. 99, s. 11.
- MESRŠMÍD, Jaroslav. Průzkum pojistného trhu v České republice. In Pojistný obzor, 1995, roč. 72, č. 3, s. 3-5.
- MATYÁŠ, J. Služby výskumných agentúr sú pre podnikateľov na nestabilizovanom trhu životne dôležité. In Trend, 1995, roč. 5, č. 11.
- LECHNICKÝ, Milan. Nové periodiká zmenili tvár slovenského mediálneho trhu : Sledovanosť médií 1992-1994. In Trend, 1994, roč. 4, č. 41.
- LECHNICKÝ, Milan. V čítanosti denníkov vedie Nový Čas : Z výsledkov prieskumu médií na Slovensku. In Trend, 1994, roč. 4, č. 31, s. 15.