Search results

Records found: 11  
Your query: Keywords = "AISA Slovensko"
  1. MATUŠKA, Daniel. Informácie ako základ. In Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 2001. ISSN 1335-4620, 12.1.2001, č. 2, s. 42.
    article

    article

  2. BABITZOVÁ, Eva. Jednotná mediálna mena - aktuálny problém slovenského reklamného a mediálneho trhu. In Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. ISSN 1335-0684, 10. júna 1998, roč. 8, č. 24, s. 13A.
    article

    article

  3. Vybavenosť domácností na Slovensku. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Marec 1998, č. 3, s. 28.
    article

    article

  4. DUBOVÁ, Zuzana - HAPÁK, Pavel. Jesenné médiá v číslach. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Január 1998, č. 1, s. 40-41.
    article

    article

  5. COCHEROVÁ, A. Reklama a marketing. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 27. mája 1997, roč. 5, č. 99, s. 11.
    article

    article

  6. MESRŠMÍD, Jaroslav. Průzkum pojistného trhu v České republice. In Pojistný obzor, 1995, roč. 72, č. 3, s. 3-5.
    article

    article

  7. MATYÁŠ, J. Služby výskumných agentúr sú pre podnikateľov na nestabilizovanom trhu životne dôležité. In Trend, 1995, roč. 5, č. 11.
    article

    article

  8. Očakávania spojené s rokom 1995. In Trend, 1995, roč. 5, č. 4.
    article

    article

  9. LECHNICKÝ, Milan. Nové periodiká zmenili tvár slovenského mediálneho trhu : Sledovanosť médií 1992-1994. In Trend, 1994, roč. 4, č. 41.
    article

    article

  10. LECHNICKÝ, Milan. V čítanosti denníkov vedie Nový Čas : Z výsledkov prieskumu médií na Slovensku. In Trend, 1994, roč. 4, č. 31, s. 15.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.