Search results

Records found: 3  
Your query: Main Title = "Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky"
  1. KAŇUCH, Andrej. Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky : diplomová práca. Školiteľ: Mária Szivósová. Bratislava, 2020. 62 s.
    book

    book

  2. STRCULOVÁ, Martina. Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky : diplomová práca. Školiteľ: Mária Szivósová. Bratislava, 2017. 86 s.
    book

    book

  3. SZIVÓSOVÁ, Mária. Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky. In AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach. Medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 17. medzinárodná vedecká konferencia : 9. november 2017, Bratislava. - Bratislava : Publisher Letra Edu, 2017. ISBN 978-80-972866-2-0, s. 38-47 CD-ROM.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.