Search results
- ČERVENÝ, Karel. Bez znalosti Paretova pravidla nelze být úspěšný. In Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2016. ISSN 1335-9231, 2016, roč. 24, č. 4, s. 18-20.
- KMEŤOVÁ, Lenka. Ako byť úspešný na veľtrhu: osobný kontakt so zákazníkom v priamom prenose. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 6-7, s. 72-74.
- MIŠÍK, Martin. Ako byť úspešný na veľtrhu. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 9, s. 40.
- MARZ, Oliver - KOCO, Ľubomír. Ako byť úspešný. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2006. ISSN 1335-9266, 2006, roč. 10, č. 5, s. 29-30.
- DIAČIKOVÁ, Anna - DUDINSKÁ, Elvíra. Byť úspešný znamená kvalifikovane budovať a efektívne využívať marketingový informačný systém. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 3, s 16-17.
- STRÁNSKÝ, Miroslav. Být úspěšný. In Pojistný obzor : časopis českého pojišťovnictví. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2000. ISSN 0032-2393, 2000, roč. 77, č. 6, s. 19. Available on Internet: <http://www.pojistnyobzor.cz/Archiv/Cisla/2000/Pojistny_Obzor_2000_6.pdf>
- ČREP, Ivan. Ako byť úspešný nielen na stagnujúcom trhu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, November 1998, č. 11, s. 17.
- OUJEZDSKÁ, Lena. Kto chce byť úspešný v zahraničnom obchode, musí byť vzdelaný. In Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. ISSN 1335-0684, 29. apríla 1998, roč. 8, č. 18, s. 16A.
- KUZMIŠIN, Peter. Umenie prežiť a byť úspešný : Poučenie z najlepšie vedených amerických spoločností. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 6, s. 10.