Search results

Records found: 9  
Your query: Main Title = "Content marketing"
  1. MURIN, Viliam. Úspešný Content Marketing. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, pp. 78-86. I-23-105-00.
    article

    article

  2. DERENINOVÁ, Nikola. Content marketing ako nástroj pre zvyšovanie výkonnosti organizácie : diplomová práca. Školiteľ: Lenka Štofová. Košice, 2021. 80 s.
    book

    book

  3. POLÁKOVÁ, Terézia. Content marketing a jeho aplikácia na slovenskú značku : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Bednár. Bratislava, 2021. 68 s.
    book

    book

  4. ŠTOFOVÁ, Lenka - BLAŠČÁK, Pavel. Content marketing ako nový trend zvyšovania obchodnej efektívnosti podniku. In Quality and Leading Innovation. International Scientific Conference. Quality and Leading Innovation V. : International Scientific Conference. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2019. ISBN 978-80-225-4672-0, s. 43-57 CDrom.
    article

    article

  5. DANIŠOVÁ, Marcela. Zrejme robíte content marketing podľa starých pravidiel! In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 3, s. 68-70.
    article

    article

  6. ŠTETKA, Peter. Content marketing ako priorita online marketingu. Bratislava, 2015. [1,38 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Available on Internet: <https://peterstetka.wordpress.com/2015/10/21/content-marketing-ako-priorita-online-marketingu/> I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
    book

    book

  7. KALAŠOVÁ, Jana. Content marketing. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2014. ISSN 1339-2433, 2014, roč. 6, č. 9, s. 16-17.
    article

    article

  8. CHOCHOLÁKOVÁ, Anna. Content marketingmarketingová výzva pre rok 2014. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 64-69.
    article

    article

  9. GUNELIUS, Susan. Content Marketing For Dummies. [Hoboken] : Wiley, 2011. e-kniha [346 s.].
    electonic book

    electonic book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.