Search results
- ČAKANIŠIN, Adrián. Využitie nástrojov Customer Relationship Management v podniku cestovného ruchu. In MERKÚR 2022. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5013-0, pp. 29-38.
- ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Customer Relationship Management and Its Usage in Industry 4.0 Business Environment. In Výrobný a logistický manažment v ére technologickej revolúcie Industry 4.0 : recenzovaný monografický zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022. ISBN 978-80-225-5025-3, s. 37-43 CD-ROM. VEGA 1/0375/20. 1/0375/20, VEGA, Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku.
- ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Customer Relationship Management as a Tool for Innovative Management. In Inovácie a inovačný potenciál v podmienkach nových manažérskych trendov. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021. ISBN 978-80-7556-084-1, s. 11-18. VEGA 1/0375/20 (50%), I-20-103-00 (50%). 1/0375/20, VEGA, Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku.
- PETROVIĆ, Marijana. Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191, 2020, vol. 25, no. 2, pp. 40-47.
- BARNOVÁ, Miriam. Customer Relationship Management (CRM) – filozofia budovania stálych vzťahov so zákazníkmi : diplomová práca. Školiteľ: Bohuslava Mihalčová. Košice, 2017. 70 s.
- CÁRACHOVÁ, Magdaléna. Support Options for Customer Relationship Management. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 1339-987X, 2017, roč. 15, č. 1, s. 5-16 online.
- LESÁKOVÁ, Dagmar - KRAKO, Jakub. Customer relationship management focus and its impact on company performance. In Central and eastern Europe in the changing business environment. International joint conference. Central and eastern Europe in the changing business environment : the proceedings of the 17th international joint conference : may 26, 2017, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4385-9. ISSN 2453-6113, pp. 109-117. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
- PAPUGOVÁ, Anna. Aplikácia Customer Relationship Management systému v konkrétnom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Attila Pólya. Bratislava, 2016. 62 s.
- KENDROVÁ, Mária. Customer Relationship Management (CRM) – filozofia budovania stálych vzťahov so zákazníkmi : diplomová práca. Školiteľ: Bohuslava Mihalčová. Košice, 2016. 61 s.
- KORAUŠ, Antonín - ŠÍP, Roman. Customer relationship management alebo firemná orientácia na zákazníka. In Manažérstvo životného prostredia 2015. Medzinárodná vedecká konferencia. Manažérstvo životného prostredia 2015 : zborník príspevkov z 15. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 17.-18. apríl 2015. - Žilina : Strix, 2015. ISBN 978-80-89753-02-4, s. 116-118.