MATUŠKOVÁ, Anna. Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006. Brno : Masarykova univerzita - Mezinárodní politologický ústav, 2010. 174 s.
Ediční řada Monografie, svazek č. 32. ISBN 978-80-210-5169-0. [
Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
Vnímanie údajov z ekologických aktivít firiem využívajúcich inovatívne komunikačné nástroje
Michal Kubovics, Anna Zaušková, Simona Ščepková
Kubovics Michal
Zaušková Anna
Ščepková Simona
Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 84-99. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
rozpis článkov z periodík
angličtina
Slovenská republika
dáta *
prostredie podnikové *
prostredie podnikateľské *
ekológia *
inovácie environmentálne *
prostriedky masovokomunikačné
Hlavným cieľom štúdie je predložiť návrh metodiky zobrazovania údajov z environmentálnych aktivít podnikov s využitím inovatívnych komunikačných nástrojov. Rozsiahly výskum v oblasti vizualizácie dát. Poznatky sú formulované do záverov s cieľom dosiahnuť odbornú diskusiu k danej problematike.
ČLÁNKY