Search results
- BENKA, Marián. Internet - prevrat v reklame? : reklamné agentúry si nové médium nevšímajú. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1998, 13. január 1998, roč. 6, č. 3, s. 7.
- Ako je to s využitím počítačov a Internetu na Slovensku? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, December 1997, č. 12, s. 16-17.
- Neznámy Internet. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1997, 18. november 1997, roč. 5, č. 47, s. 10.
- ONDRUŠKA, Peter. Čo ukázala cesta do hĺbky študentovej duše. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 7. mája 1997, roč. 5, č. 86.
- MARTINKOVIČ, D. Spýtali sme sa prieskumných a poradenských agentúr. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Jún 1996, č. 6, príl. s. 6-7.
- PIVKOVÁ, K. Regionálne prieskumy médií. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Máj 1996, č. 5, s. 40-41.
- ČALFOVÁ, J. Bez dobrovoľníkov by väčšina mimovládnych organizácií prestala pracovať. In Trend, 1995, roč. 5, č. 43, s. 14A.
- TIMORACKÝ, M. Slovenská populácia neodmieta reklamu : Výsledky prieskumu agentúry MARK/BBDO o účinnosti reklamy. In Trend, 1993, roč. 3, č. 49, s. 19.