Search results

Records found: 5  
Your query: Main Title = "Firemná identita"
  1. HETMEROVÁ, Veronika. Firemná identita ukrytá v malej značke. In Profit. - Bratislava : PETIT PRESS, 2014. ISSN 1335-4620, 12. novembra 2014, roč. 22, č. 23, s. 46-48.
    article

    article

  2. ŠKUTKOVÁ, Jana. Značka a firemná identita v marketingovej komunikácii. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Január/Február, s. 58-59.
    article

    article

  3. MIŠÚN, Juraj. Firemná identita ako konkurenčná výhoda na príklade BMW Group a AWT Bavaria : dizertačná práca. Škol. Júlia Lipianska. Bratislava, 2005. 197 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. HANULÁKOVÁ, Eva. Firemná identita. In Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie. Medzinárodná vedecká konferencia. Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 29. - 30. november 2001 Družstevný ústav vzdelávania Mojmírovce. - [Bratislava] : [Obchodná fakulta EU], [2001]. ISBN 80-225-1476-4, s. 97-101.
    article

    article

  5. LECHNICKÝ, Milan. Čo hovorí firemná identita? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Marec 1997, č. 3, s. 24.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.