Search results

Records found: 8  
Your query: Keywords = "Focus"
  1. BENKA, Marián. Internet - prevrat v reklame? : reklamné agentúry si nové médium nevšímajú. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1998, 13. január 1998, roč. 6, č. 3, s. 7.
    book

    book

  2. Ako je to s využitím počítačov a Internetu na Slovensku? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, December 1997, č. 12, s. 16-17.
    book

    book

  3. Neznámy Internet. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1997, 18. november 1997, roč. 5, č. 47, s. 10.
    article

    article

  4. ONDRUŠKA, Peter. Čo ukázala cesta do hĺbky študentovej duše. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 7. mája 1997, roč. 5, č. 86.
    article

    article

  5. MARTINKOVIČ, D. Spýtali sme sa prieskumných a poradenských agentúr. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Jún 1996, č. 6, príl. s. 6-7.
    article

    article

  6. PIVKOVÁ, K. Regionálne prieskumy médií. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Máj 1996, č. 5, s. 40-41.
    article

    article

  7. ČALFOVÁ, J. Bez dobrovoľníkov by väčšina mimovládnych organizácií prestala pracovať. In Trend, 1995, roč. 5, č. 43, s. 14A.
    article

    article

  8. TIMORACKÝ, M. Slovenská populácia neodmieta reklamu : Výsledky prieskumu agentúry MARK/BBDO o účinnosti reklamy. In Trend, 1993, roč. 3, č. 49, s. 19.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.