Search results
- HUDEC, Marián. V Martine po viac než storočí prestali variť pivo. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2003. ISSN 1335-4701, 9. decembra 2003, roč. 11, č. 235, s. 13.
- HOLLEBEKE, Jean-Paul van. Úspešná spolupráca spoločnosti Heineken a slovenských pivovarov. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2000. ISBN 0862-9567. ISSN 1335-4701, 25. októbra 2000, roč. 8, č. 204.
- KAPŠOVÁ, Renata. Pivo Kelt nielen na slovenskom trhu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. ISSN 1335-2016, Marec 1999, č. 3, s. 6-7.
- ŠVEC, Peter. Nový vlastník Pivovaru Šariš - juhoafrická spoločnosť SAB - neverí na účinnosť kvót a taríf. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1998. ISSN 1335-0684, 1. januára 1998, roč. 8, č. 1.
- Pivovar Karšay je už druhou akvizíciou holandského Heinekenu na Slovensku. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1998. ISSN 1335-0684, 1. januára 1998, roč. 8, č. 1.
- RÁŽOVÁ, Milena. Marketing pív svetovej značky. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Október 1997, č. 10, s. 6-7.
- JONQUIÉRES, G.de - HANÁČEK, Juraj. Najúspešnejšie európske spoločnosti : Tridsať superfiriem v hodnotiacom rebríčku popredných manažérov. In Slovenský Profit : Týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch, 1995, roč. 3, č. 45, s. 11.