Search results

Records found: 24  
Your query: Main Title = "Influencer marketing"
  1. FURDÍKOVÁ, Viktória. Influencer marketing a jeho pôsobenie na spotrebiteľské správanie vybraných generácií : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2023. 47 s.
    book

    book

  2. TKÁČIKOVÁ, Kristína. Influencer marketing v rámci konceptu udržateľného marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2022. 75 s.
    book

    book

  3. KUDLOVÁ, Zuzana. Influencer marketing na Slovensku. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 38-42.
    article

    article

  4. HOZÁKOVÁ, Kristína. Influencer marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2021. 53 s.
    book

    book

  5. GAFFOVÁ, Jana. Influencer marketing ako jeden z nástrojov public relations : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2020. 65 s.
    book

    book

  6. HODOŠIOVÁ, Valéria. Influencer marketing - vplyv influencerov na nákupné rozhodovanie špecifickej cieľovej skupiny : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2020. 65 s.
    book

    book

  7. ČAKANOVÁ, Lucia. Moderné nástroje a techniky marketingovej komunikácie - influencer marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Dorčák. Bratislava, 2020. 117 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. STANKOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin. Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View. In DOKBAT 2020. International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020. ISBN 978-80-7454-935-9, pp. 492-499 online. VEGA 1/0657/19.
    article

    article

  9. VYCHLOPEN, Patrik. Influencer marketing a jeho postavenie v marketingovej stratégii firiem : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2019. 72 s.
    book

    book

  10. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 477-486 CD-ROM. VEGA 1/0657/19.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.