Search results

Records found: 23  
Your query: Main Title = "Jednotný trh"
  1. DLUŽANSKÁ, Silvia. Jednotný trh EÚ s dôrazom na slobodný pohyb osôb : bakalárska práca. Školiteľ: Ľubica Harakaľová. Bratislava, 2017. 44 s.
    book

    book

  2. BITTMANNOVÁ, Bianka. Jednotný trh Európskej únie a jeho vplyv na svetovú ekonomiku : dizertačná práca. Školiteľ: Martin Grešš. Bratislava, 2017. 152 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. Viera Čihovská a kolektív, zborník zostavili: Marta Pavliková ; recenzenti: Marta Matulčíková, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [75 s., 7 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4203-6. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ

    electonic book

  4. KOLLÁR, Vojtech. Jednotný trh EÚ a bezpečnosť produktov a produkcie. In Globálne existenciálne riziká 2014. medzinárodná vedecká konferencia. Globálne existenciálne riziká 2014 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 11. december 2014, Bratislava. - Žilina : STRIX, 2014. ISBN 978-80-89281-99-2, s. 61-68.
    article

    article

  5. KOLLÁR, Vojtech. Jednotný trh - zodpovednosť a bezpečnosť produktov. In Globálne existenciálne riziká 2012 : zborník príspevkov z vedeckej konferencie so zahraničnou účasťou, 29.-30. november 2012, Bratislava. - Žilina : STRIX, n. f., 2012. ISBN 978-80-89281-86-2, s.155-161.
    article

    article

  6. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 46-57. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  7. ČIHOVSKÁ, Viera - NEKOLOVÁ, Veronika. Možnosti a bariéry vstupu malých a stredných podnikov SR na jednotný trh EÚ. In Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2012. ISSN 1336-1562, 2012, roč. 10, č. 2, s. 45-57.
    article

    article

  8. LIPKOVÁ, Beata. Európska integrácia - jednotný trh. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 153 s. [7,05 AH]. ISBN 978-80-225-3241-9. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 4]
    book

    book

  9. DZURIKOVÁ, Monika. Jednotný trh Európskej únie a problematika voľného pohybu tovaru z tretích krajín : bakalárska práca. Škol. Vojtech Kollár. Bratislava, 2009. 59 s.
    book

    book

  10. DIČÉR, Marián. Jednotný trh s energiami v rámci Európskej únie. In Hospodárska politika SR po vstupe Slovenska do EMÚ : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava 22. mája 2009. - Bratislava : [Katedra hospodárskej politiky NHF EU], 2009. ISBN 978-80-225-2742-2. AV 4/2001/2008.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.