Search results
- ZAJACOVÁ, Eva. Zlato v šálke : čaj získava stále výhodnejšiu pozíciu medzi nápojmi. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1998, Január 1998, roč. 5, č. 1, s. 8-9.
- KUBEČKOVÁ, Renata. Klember : cieľom je obstáť v silnej konkurencii. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1998. ISSN 1335-2008, 1998, č. 1, s. 34.
- LUPTÁKOVÁ, Oldřiška. Dravec z juhu Slovenska : značka Klember sa výrazne presadzuje na trhu s potravinárskymi produktmi. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1997, 2. december 1997, roč. 5, č. 49, s. 6.