Search results

Records found: 11  
Your query: Keywords = "Klub reklamných agentúr Slovenska"
  1. MAZÁG, M. Kam kráča slovenský mediálny a reklamný trh. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, September 1997, č. 9, s. 22-23.
    article

    article

  2. KRAS reaguje. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, August 1997, č. 8, s. 16-17.
    article

    article

  3. BRAT, L. - ČANKOVÁ, H. Zákon silnejšieho : Filozofia Klubu reklamných agentúr Slovenska očami jeho prezidenta. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 40-41.
    article

    article

  4. BRAT, L. - MALEC, P. Nejde nám len o business. In Parlamentný kuriér : časopis Národnej rady Slovenskej republiky. - Bratislava : Slovenská národná reklamná a propagačná agentúra, 1996. ISSN 1335-0307, 1996, roč. 4, č. 34, s. 67-68.
    article

    article

  5. KRAS v komisiách. In Strategie na Slovensku, 1995, č. 1, s. 17.
    article

    article

  6. KASPER, J. - LECHNICKÝ, Milan. KRAS po roku napĺňania ambícií. In Trend, 1994, roč. 4, č. 5, s. 19.
    article

    article

  7. Reglement súťaže o najlepšiu reklamu roku 1993. In Trend, 1994, roč. 4, č. 1, s. 19.
    article

    article

  8. Predstavuje sa Klub reklamných agentúr Slovenska. In Trend, 1993, roč. 3, č. 24, s. 17.
    article

    article

  9. Zásady správania sa členov Klubu reklamných agentúr Slovenska. In Trend, 1993, roč. 3, č. 28, s. 15.
    article

    article

  10. LECHNICKÝ, Milan. Sto rokov skúseností. : Predstavujeme členov Klubu reklamných agentúr Slovenska. In Trend, 1993, roč. 3, č. 29, s. 15.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.