Search results

Records found: 37  
Your query: Main Title = "Marketing research"
  1. HULA, Róbert. Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X, 2022, roč. 51, č. 2, s. 105-128. I-22-107-00.
    article

    article

  2. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2022, vol. 11, no. 4, pp. 111-131. VEGA 1/0505/22.
    article

    article

  3. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4817-5, pp. 23 online.
    article

    article

  4. PRACHÁŘOVÁ, Lenka - KOVÁČ, Ondrej - BARSZCZYŃSKA, Joanna. Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVII. (2021) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 17. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.11.2021, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2021. ISBN 978-80-225-4918-9, s. 20-27 online.
    article

    article

  5. MOUAMMINE, Yahia - AZDIMOUSA, Hassan. A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944, 2021, roč. 16, č. 4, s. 34-50.
    article

    article

  6. DANESHJO, Naqibullah. Marketing research. In Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch. Medzinárodná vedecká konferencia. Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : zborník príspevkov : 19. medzinárodná vedecká konferencia : 15. december 2016, Košice. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, Strojnícka fakulta, Ústav manažmentu, priemyselného a digitálneho inžinierstva, 2016. ISBN 978-80-553-3018-1, [S. 1-6] online.
    article

    article

  7. PELLER, František - ŠKROVÁNKOVÁ, Petra. General Theory of Measurement in Marketing Research. In SM 2006 : zbornik apstrakata. - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica, 2006. ISBN 86-7233-124-9, s. 8.
    article

    article

  8. CROUCH, Sunny - HOUSDEN, Matthew. Marketing research for managers. 3. ed. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2003. 372 s. Marketing. ISBN 0-7506-5453-8. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. PELLER, František - ŠKROVÁNKOVÁ, Lea. The Applications in Several Aspects of Marketing Research. In Transformation of CEEC Economies to EU Standards. Transformation of CEEC Economies to EU Standards : Conference Proceedings Czech and Slovak Section. - Brno : Brno University of Technology, 2001. ISBN 80-86510-00-X, pp. 51-54 online.
    article

    article

  10. CROUCH, Sunny - HOUSDEN, Matthew. Marketing research for managers. 2. ed., repr. Oxford : Butterworth-Heineman, 2000. 322 s. ISBN 0-7506-0488-3. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.