Search results
- ADAMUŠČINOVÁ, Katarína. Marketing vína : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2015. 58 s.
- MICHALÍKOVÁ, Simona. Marketing vína : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2015. 51 s.
- BALÁŽIK, Michal. Marketing vína : bakalárska práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2011. 46 s.
- FILO, Peter - LIPIANSKA, Júlia. Marketing vína ako súčasť vysokoškolského vzdelávania. In Víno jako multikulturní fenomén : publikace vznikla z tematické mezinárodní interdisciplinární konference v Olomouci 23.-24.4.2009. - Olomouc : [Univerzita Palackého v Olomouci], 2009, s. 45-49. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.