Search results
- VITÁLIŠOVÁ, Katarína. Marketing vzťahov v miestnej samospráve. Banská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2015. 227 s. Studia oeconomica, 50. ISBN 978-80-557-0924-6. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- LUKÁŠOVÁ, Růžena - VAŇOVÁ, Anna. Marketing vzťahov v podmienkach úradov miestnej samosprávy. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 1335-7069, 2009, roč. 10, č. 2, s. 127-135.
- ČIHOVSKÁ, Viera. Marketing vzťahov - cesta k zvýšeniu konkurenčnej výkonnosti podniku v podmienkach európskeho hospodárskeho priestoru. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISSN 1337-2955, September 2008, roč. 4, č. 2, s. 83-95.
- KULČÁKOVÁ, Marta. Marketing vzťahov. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 74-76.