Search results
- VLČÁK, Filip. Marketingový minimalizmus ako unikátna platforma riešení ovplyvňujúce nákupné správanie spotrebiteľa : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 71 s.
- ORGONÁŠ, Jozef. Marketingový minimalizmus – aspekt tvorby cirkulárnej ekonomiky. In Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4892-2, s. 102-111 online. VEGA 1/0587/19.
- HATALOVÁ, Mária. Marketingový minimalizmus a jeho vplyv na zvýšenie predaja v maloobchode : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2019. 62 s.
- HUSVÉTH, Juraj. Marketingový minimalizmus u vybranej značky : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2019. 48 s.
- PÁLENKÁR, Tomáš. Marketingový minimalizmus : diplomová práca. Školiteľ: Mária Dzurová. Bratislava, 2017. 76 s.