Search results

Records found: 13  
Your query: Main Title = "Marketplace"
  1. HLAVATÝ, Ivan. Možnosti využitia systému „Marketplace“ pri výučbe podnikania. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2017 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4444-3, s. 27-31 CD-ROM. KEGA 027EU-4/2016.
    article

    article

  2. BREVENÍKOVÁ, Daniela. Marketplace where a dog packed up. In Pieseň o mame : próza, dráma a iné. - Bratislava : Vydavateľstvo Kultúrneho združenia národností a etník Slovenskej republiky, 2013. ISBN 978-80-89397-42-6, s. 129-134.
    article

    article

  3. RETOVÁ, Janette. Marketplace – využitie e-learningu vo výučbe manažérskych zručností. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pod záštitou prof. Ing. Jaroslava Kitu, CSc. dekana Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2574-9.
    article

    article

  4. KRISTOVÁ, Gabriela - POTISKOVÁ, Ingrid. Marketplace-manažérska simulácia. In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2510-7, s. 51-55.
    article

    article

  5. FOLTÍNOVÁ, Alžbeta - DUBCOVÁ, Gabriela. Position of Freelance Jobs in the Marketplace of Slovak Republic. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2007. ISSN 1211-555X, 2007, č. 11, s. 38-47.
    article

    article

  6. FOLTÍNOVÁ, Alžbeta - DUBCOVÁ, Gabriela. Competitive advantage of freelance jobs in the marketplace of Slovak Republic. In Management, economics and business development in the new european conditions : IV. international scientific conference. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2006. ISBN 80-7204-454-0, 2006, cD-CD.
    article

    article

  7. KRŠÁKOVÁ, Zuzana. Simulácia podnikania - global marketplace simulation - ako ideálny spôsob výučby a výcviku manažéra. In Ekonóm : informačný spravodajca Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2004, 2004, roč. 9, č. 2, s. 28-29.
    article

    article

  8. KRISTOVÁ, Gabriela - KÁČER, Tomáš. Marketplace : business competition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 123 s. ISBN 80-225-1891-3. [Copy count : 10, currently available 9, at library only 1]
    book

    book

  9. RUČINSKÝ, Rastislav. Riadenie dodávateľských reťazcov a elektronické obstarávanie (e-marketplace) ako progresívne nástroje e-business a marketingu. In Rozvoj a podpora podnikateľských aktivít v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. ISBN 80-225-1723-2, s. 124-130 CD-ROM.
    article

    article

  10. BRIDGES, E. - COUGHLAN, Anne T. - KALISH, S. New technology adoption in an innovative marketplace: micro and macro- level decision making models. In International Journal of Forecasting, 1991, roč. 7, č. 3, s. 257-270.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.