Search results

Records found: 13  
Your query: Main Title = "Nation branding"
  1. BÓDY, Glória. Instruments for Nation Branding Measurement in the Conditions of Slovakia. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.- 10.03.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5043-7, s. 47-58.
    article

    article

  2. GODA, Natália. The Influence of Nation Branding on Tourism – How Slovakia Compares to Austria in Nation Branding. - Registrovaný: Scopus. In Revue Roumaine de Géographie. - Bucharest : Romanian Academy Publishing House. ISSN 1220-5311, 2021, vol. 65, no. 1, pp. 51-59 online. I-20-102-00.
    article

    article

  3. POLESE, Abel - AMBROSIO, Thomas - KERIKMÄE, Tanel. Estonian Identity Construction Between Nation Branding and Building. In Mezinárodní vztahy. - Praha : Ústav mezinárodních vztahů, 2020. ISSN 0323-1844, 2020, roč. 55, č. 2, s. 24-46.
    article

    article

  4. ŠMATLÁKOVÁ, Ľubica. Nation branding ako strategický nástroj pri vytváraní jednotnej prezentácie štátu - príklad Slovenskej republiky : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Cséfalvayová. Bratislava, 2016. 75 s.
    book

    book

  5. KELNAROVÁ, Lucia. Nation branding: komparácia vybraných štátov : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Drutarovská. Bratislava, 2015. 61 s.
    book

    book

  6. TOMÁŠOVÁ, Dominika. Vplyv médií na Nation branding krajiny : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Drutarovská. Bratislava, 2015. 38 s.
    book

    book

  7. CSÉFALVAYOVÁ, Katarína. Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2014 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3886-2, s. 39-44 CD-ROM.
    article

    article

  8. DRŽKA, Michal. Nation Branding as a Presentation Tool of Slovak Republic abroad. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2, s. 180-190 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.
    article

    article

  9. DRUTAROVSKÁ, Jana. Úspešný nation branding. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2, s. 171-179 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.
    article

    article

  10. DRŽKA, Michal. Nation branding ako prostriedok prezentácie štátu v zahraničí. In MMK 2013 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník IV. : 9. - 13. prosince 2013 Hradec Králové, Česká republika. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2013. ISBN 978-80-87952-00-9, s. 3098-3108 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.