Search results

Records found: 8  
Your query: Main Title = "Nové trendy marketingovej komunikácie"
  1. WEISS, Erik - WEISS, Roland - ZUZIK, Jozef. Nové trendy marketingovej komunikácie v cestovných agentúrach. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021) : Reviewed Proceeding of Posts from an 13. International Scientific Conference, February 24th – 26th, 2021 (Košice and Online Conference via Microsoft Teams, Slovakia). - Košice : KKM PHF, 2021. ISBN 978-80-225-4805-2, pp. 28-35 online.
    article

    article

  2. PIATRA, Lukáš. Nové trendy marketingovej komunikácie obchodnej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Ingrid Potisková. Bratislava, 2019. 54 s.
    book

    book

  3. VÍCEN, Martin. Nové trendy marketingovej komunikácie obchodnej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Ingrid Potisková. Bratislava, 2019. 76 s.
    book

    book

  4. NIGUTOVÁ, Diana. Nové trendy marketingovej komunikácie - Blog ako funkčný marketingový nástroj podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Mucha. Košice, 2018. 50 s.
    book

    book

  5. PLEVKOVÁ, Mária. Nové trendy marketingovej komunikácie obchodnej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Ingrid Potisková. Bratislava, 2017. 76 s.
    book

    book

  6. DEMOVIČ, Jakub. Nové trendy marketingovej komunikácie obchodnej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Ingrid Potisková. Bratislava, 2017. 57 s.
    book

    book

  7. NIGUTOVÁ, Diana - MUCHA, Martin. Nové trendy marketingovej komunikácie – blog ako funkčný marketingový nástroj podniku. In Quality and leading innovation. International scientific conference. Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISBN 978-617-589-144-5, s. 281-286 CD-ROM.
    article

    article

  8. KOTRADY, Matúš. Nové trendy marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Denisa Bilohuščinová. Košice, 2011. 48 s.
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.