Search results

Records found: 19  
Your query: Main Title = "ORANGE"
  1. ŠUGAREKOVÁ, Dominika. Možnosti inovácií predplatených kariet v spoločnosti Orange : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2019. 72 s.
    book

    book

  2. HORVÁTHOVÁ, Miroslava - HAJDUOVÁ, Zuzana. Porovnanie finančných ukazovateľov spoločností Slovak Telekom,a.s. a Orange Slovensko,a.s. za obdobie 2012 - 2017. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224, 2018, roč. 8, č. 1, s. 20-27 online.
    article

    article

  3. KOPNÁ, Michaela. Diverzifikácia marketingu mimo telekomunikačného sektora spoločnosti Orange : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2018. 81 s.
    book

    book

  4. LAPUNIKOVÁ, Veronika. Postavenie spotrebiteľa v reklamačnom procese - program WOW firmy Orange : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2014. 49 s.
    book

    book

  5. DUBASOVÁ, Juliana. Spoločenská zodpovednosť firmy Orange Slovensko, a. s. : bakalárska práca. Školiteľ: Mariana Ivaničková. Košice, 2014. 50 s.
    book

    book

  6. BEŇÁKOVÁ, Slávka. Zhodnotenie konkurencieschopnosti spoločnosti Orange Slovensko, a. s. : diplomová práca. Školiteľ: Marek Meheš. Košice, 2014. 61 s.
    book

    book

  7. MIŠÚN, Juraj. Orange IMAX Bratislava. In Cinema treasures [elektronický zdroj]. - [s.l. : s.n.], [2013], [s. 1-3] [1,56 NS] online. Available on Internet: <http://cinematreasures.org/theaters/38115>
    article

    article

  8. VASKOVÁ, Daniela. Využitie nových trendov v reklame spoločnosti Orange Slovensko, a. s. : diplomová práca. Školiteľ: Rastislav Ručinský. Košice, 2013. 101 s.
    book

    book

  9. OPÁNSKA, Markéta. Spoločenská zodpovednosť spoločnosti Orange Slovensko, a.s : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2013. 66 s.
    book

    book

  10. JAZBEC, Andrea. Stratégia manažmentu priestoru a in store marketingu spločnosti Orange Slovensko, a. s. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3, s. 76-90. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.