Search results

Records found: 5  
Your query: Keywords = "Ogilvy and Mather"
  1. BATÍKOVÁ, Nataša. Ako vybudovať reklamnú agentúru, ktorá zotrvá. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, November 1998, č. 11, s. 38-39.
    article

    article

  2. MAZÁG, Martin. Lovte tam, kde sú veľké ryby. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 24-25.
    article

    article

  3. MAZÁG, Martin. Lovte tam, kde sú veľké ryby. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Máj 1998, č. 5, s. 26-27.
    article

    article

  4. RÁŽOVÁ, M. Tretí sektor je súčasťou trhu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, November 1997, č. 11, s. 6-7.
    article

    article

  5. OGILVY, D. Prečo sú služby full-servisovej reklamnej agentúry pre klienta najlepším a najefektívnejším riešením. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 28. augusta 1997, roč. 5, č. 166, s. 7.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.