Search results

Records found: 3  
Your query: Main Title = "Persuázia"
  1. GAŽOVÁ ADAMKOVÁ, Hana. Persuázia ako komunikačný nástroj. In Nové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Smolenice, 21. - 22. november 2007. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2008. ISBN 978-80-8105-006-0, s. 11-13. VEGA 1/4591/07.
    article

    article

  2. SZARKOVÁ, Miroslava. Persuázia : Kapitolky z psychológie marketingu. In IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. - Bratislava : INFORMEX, 1996, 1996, roč. 7, č. 2-3, s. 36.
    article

    article

  3. GRÁC, Ján. Persuázia : Ovplyvňovanie človeka človekom. 2. vyd. Martin : Osveta, 1988. 367 s. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.