Search results

Records found: 17  
Your query: Main Title = "Privátne značky"
  1. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 58, (2021.
    article

    article

  2. FÜLÖPOVÁ, Viktória. Privátne značky spoločnosti LIDL a ich vplyv na nákupné správanie mladej generácie : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2018. 46 s.
    book

    book

  3. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Keď privátne značky, tak prémiové. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 5-6/18, č. 41, (2018.
    article

    article

  4. VALASKÁ, Kristína. Privátne značky – prieskum dôvodov nákupu : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2017. 52 s.
    book

    book

  5. MASARYKOVÁ, Eva. Privátne značky v maloobchode na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2016. 116 s.
    book

    book

  6. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Na privátne značky ide každé piate euro. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 32, (2016.
    article

    article

  7. GIECIOVÁ, Dana. Privátne značky vs obchodné značky, výhody a nevýhody z pohľadu výrobcu, obchodu a spotrebiteľa (Potravinárska komora SR) : diplomová práca. Školiteľ: Mária Dzurová. Bratislava, 2015. 65 s.
    book

    book

  8. HANZLÍČEK, Lukáš. Privátne značky ako súčasť sortimentnej politiky v maloobchode s aplikáciou na spoločnosť Tesco Stores v Slovenskej republike. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3999-9, s. 158-172. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    article

    article

  9. SMOLKOVÁ, Eva. Privátne značky. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944, 2013, roč. 8, č. 1, s. 9-16.
    article

    article

  10. PAVLIKOVÁ, Marta. Privátne značky maloobchodných reťazcov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 504-511, CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.