Search results

Records found: 38  
Your query: Main Title = "Product placement"
  1. MICHLOVÁ, Michaela. Product placement ako súčasť zmyslového marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 75 s.
    book

    book

  2. POLÁK, Adam. Product placement, zameraný na detského diváka : bakalárska práca. Školiteľ: Anna Veszprémi Sirotková. Bratislava, 2021. 54 s.
    book

    book

  3. BUDINSKÝ, Michal - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 1, s. 23-33.
    article

    article

  4. BUDINSKÝ, Michal - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 1335-7069, 2019, roč. 20, č. 1, s. 49-60.
    article

    article

  5. LOYDLOVÁ, Miroslava. Product Placement as an Effective Instrument of Marketing Communication. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4507-5, s. 134-142.
    article

    article

  6. BORÁROSOVÁ, Lucia. Product placement v digitálnej ére : bakalárska práca. Školiteľ: Janka Pásztorová. Bratislava, 2017. 49 s.
    book

    book

  7. KOZÁK, Vratislav - BARINKA, Karel. The Measurement of product placement. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239, 2016, vol. 161, no. 9-10, pp. 66-70.
    article

    article

  8. GERŠIOVÁ, Dominika. Product placement ako jeden zo súčasných trendov medzinárodnej marketingovej komunikácie produktov - perspektívy vývoja na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Vanková. Bratislava, 2015. 50 s.
    book

    book

  9. POLIAČIKOVÁ, Eva. Vnímanie product placement na Slovensku. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 146-153.
    article

    article

  10. KRAMOLIŠ, Jan - KOPEČKOVÁ, Martina. Marketingový nástroj Product placement v českém prostředí. Žilina : GEORG, 2015. 145 s. ISBN 978-80-8154-108-7. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.