Search results

Records found: 2  
Your query: Main Title = "Produkt v marketingu"
  1. LIPIANSKA, Júlia. Produkt v marketingu športu v kontexte európskeho podnikateľského prostredia. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 255-259. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  2. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Produkt v marketingu. In DE SIGN UM : revue dizajnu. - Bratislava : Slovenské centrum dizajnu, 2002. ISSN 1335-034X, 2002, roč. 9, č. 3, s. 68.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.